TOP
Často kladené otázky Často kladené otázky
Jaké máte číslo bankovního účtu?
Číslo účtu je vždy uvedeno na námi vystavené faktuře s formou úhrady převodem, lze ho najít na první straně smlouvy (hned na začátku stránky bod I. Smluvní strany) nebo na našich webových stránkách v sekci Kontakty.
E-mailem zaslaná faktura se netiskne celá.
U faktur zasíláných ve formátu HTML je v některých případech třeba v nastavení Soubor/Vzhled stránky v prohlížeči (IE, Mozilla) zmenšit okraje na minimum (cca 5 mm, záleží na tiskárně, jak dokáže tisknout ke kraji), zrušit případné záhlaví a zápatí. Dalším řešením je v ovládacím programu tiskárny taktéž nastavit menší okraje nebo tisk na jednu stranu, čímž se zmenší měřítko a případných více stránek je vytištěno na jednu. Pokud to tiskárna neumožnuje, v Mozille/Firefoxu narozdíl od IE6 lze v již zmiňovaném nastavení Soubor/Vzhled stránky nastavit měřítko, respektive zaškrtnout Tisk na šířku stránky. Další možností je otevřít si zaslanou fakturu v některém z kancelářských softwarů (OpenOffice, MS Office), které taktéž umožnují nastavení měřítka a úpravu tisku na jeden list. Od poloviny roku 2006 jsou však faktury zasílány převážně ve formátu pdf (Adobe Portable Document Format), kde je nastavení tisku dokumentu bezproblémové. K jeho zobrazení je třeba mít nainstalován např. Adobe Acrobat Reader, který je zdarma a je ke stažení i na našem serveru. PS: IE = MS Internet Explorer.
Při tisku e-mailem zaslané faktura se netiskne správně diakritika (háčky, čárky).
Faktura ve formátu HTML je s kódováním češtiny Windows 1250 (CP 1250). Pokud se vám v prohlížeči před tiskem nezobrazuje správně čeština, vyberte v menu prohlížeče Zobrazit/Znakovou sadu (Kódování)/Středoevropské jazyky (Windows-1250). Konkrétní menu záleží na prohlížeči, popsané platí pro MS IE a Mozillu/Firefox. Stejně jako v předchozím bodě není problém s diakritikou u formátu pdf.
Chtěli bychom hradit měsíční poplatky za připojení k internetu trvalým příkazem. Není nám však jasné, ke kterému dni v měsíci mají splatnost.
Hradit poplatky za telekomunikační služby trvalým příkazem samozřejmě lze. Jako variabilní symbol uvádějte číslo smlouvy bez lomítka (např.4505). Poplatky jsou hrazeny za daný měsíc a vyúčtování zpravidla provádíme v první polovině měsíce se splatností mezi 15. až 20. dnem v měsíci. Je tedy třeba zadat trvalý příkaz tak, aby byla úhrada vyúčtování připsána na náš účet do 20. dne v měsíci, aby jste předešli upomínání na nezaplacení úhrady.
Jak probíhají platby za služby?
Vyúčtování za služby je zasíláno měsíčně (není-li dohodnuto jinak) formou faktury - daňového dokladu na Vaši e-mailovou adresu. Faktury za daný měsíc jsou standardně vystavovány v průběhu měsíce. Úhradu lze provést bezhotovostním převodem na náš účet (uveden v sekci Kontakty) nebo v hotovosti. Lze dohodnout individuální podmínky plateb, delší časové období apod.
Je bezdrátové spojení zdraví bezpečné?
Ano! Naprosto. Zařízení pracují s výkonem nižším než 100 mW a jsou pro tento účel schválena.
Nebude mi anténa pro bezdrátový internet rušit příjem televize?
Rozhodně ne, televizní vysílání používá jinou frekvenci než WiFi. Nemusíte mít obavy. Setkali jsme se s případy rušení televizního signálu, způsobovaly ho však napájecí zdroje asijské provenience k zařízením.
Je připojení opravdu neomezené?
Ano. Opravdu můžete neomezeně stahovat, platíte měsíční paušální poplatek, nic víc.
Mohu přejít od jiného poskytovatele bezdrátové internetu?
Ano. Lze využít stávající technologii, pokud bude splňovat naše kvalitativní požadavky.
O firmě O firmě
Firma Marek Maštera - MACO, zabývající se prodejem a servisem výpočetní techniky, mobilních telefonů, digitálních fotoaparátů a příslušenství, je poskytovatelem internetového připojení...
» více
Výhody Výhody
Nabízíme Vám neomezené připojení k internetu, žádné datové limity, výběr různých tarifů, levné a rychlé připojení, servis pro zákazníky...
» více
© 2004-2009 Marek Maštera - MACO, maco@maconet.cz